Pliki nie ściągają się w całości. Pliki ściągają się bardzo, bardzo wolno. Po ściągnięciu plików i próbie ich rozpakowania pojawiają się jakieś dziwne komunikaty o błędzie, np. "Archiwum uszkodzone...", "File corrupted...", itp.

Ściąganie dużych plików (niektóre ponad 3 GB) przez Internet może być problemem. Na przykład, jeśli podczas ściągania utracisz chociaż na sekundę połączenie z Internetem – ściągany plik uzyska status “uszkodzonego”. Przy tego typu problemach można spróbować następujących rzeczy:

1. Ściągnąć Kurs z jednego z podanych linków alternatywnych.

2. Upewnić się, że przed ściąganiem ma się wystarczającą ilość miejsca na twardym dysku, a konkretnie na partycji systemowej (podczas ściągania plik tymczasowo zapisuje się na niej, dopiero potem na innej wybranej partycji).

3. Aby wspomóc ściąganie, można skorzystać z jakiegoś programu do tego przeznaczonego, np:

Download Accelerator: http://www.speedbit.com/

FlashGet: http://www.flashget.com/index_en.html

4. Jeśli błąd się powtarza, można też zawsze ściągnąć Kurs korzystając z innego złącza internetowego (np. u znajomego), zgrać na pendrive/CD/DVD, czy gdziekolwiek i i przekopiować na właściwy komputer – w ten sposób uzyskując dostęp. UWAGA: Ściąganie z innego komputera korzystającego z tego samego dostępu do Internetu niestety nic nie da.

5. Czy błąd dalej się powtarza? Jeśli wszystko zawiedzie, prosimy o dalszy kontakt.

Po pobraniu a następnie odtworzeniu nagrań okazało się że nie zawierają one dźwięku... Widzę tylko czarny ekran... Mam problem by otworzyć Państwa filmiki na moim komputerze typu Mac w systeme iOS. Przy otwieraniu za pomocą aplikacji QuickTime Player zostaje wyświetlony komunikat, że nie można otworzyć dokumentu i plik nie jest zgodny z odtwarzaczem...

Jeśli wszystkie pliki się rozpakowały, pliki pdf bez problemu się otwierają, a problem jest jedynie z odtwarzaniem filmików wypróbuj następujące kroki:

1. Odtwórz filmiki innym programem do odtwarzania. Polecamy najlepszy do tego VLC, dostępny na wiele systemów: https://www.videolan.org/vlc/

Przyczyną, dla której filmiki mogą nie być odtwarzane może być brak odpowiednich kodeków. Spróbuj je ściągnąć i zainstalować z tej strony:

https://www.xvid.com/

Jeśli mimo to, nie otworzy się video, prosimy kontakt. Postaramy się przesłać pliki w innym formacie.

Zakupiłem Kurs. Niestety na komputerach Mac on nie działa, bo nie mam możliwości rozpakowania pliku .zip. Mój komputer MacBook Air nie otwiera filmików na zakupionym przeze mnie kursie.

Inny system czy MacBook nie jest dużą przeszkodą. Pliki Kursów są spakowane w archiwum .zip, a pliki wideo są w formacie .avi. Możesz potrzebować jakiś dodatkowych programów do rozpakowania ich i odtworzenia video.

1. Pobierz zakupiony Kurs. Jeśli wystąpi problem z pobieraniem, spróbuj linku alternatywnego lub też dodatkowego programu wspomagającego pobieranie dużych plików. Problem nie musi być winą Twojego Maca, lub nietypowego systemu operacyjnego (patrz wskazówki: Problemy z pobraniem plików Kursu po zakupie).

2. Pobrany Kurs jest spakowany do pliku .zip. Jeśli nie uda Ci się go rozpakować automatycznie, wykorzystaj dowolny program do tego służący, np.:

B1 Free Archiver: https://b1.org/mac/

RAR: https://www.dobreprogramy.pl/RAR,Program,Mac,63859.html

3. Potem przejdź do folderu, gdzie rozpakowany jest Kurs. Wszystkie materiały znajdują się w katalogach: /video, /wzory, /domowe lub też w pogrupowanych lekcjami folderach. Pliki wideo są w formacie .avi, a wzory i zadania domowe w .pdf. Jeśli nie uda się otworzyć video, spróbuj innego programu do odtwarzania. Polecamy najlepszy do tego VLC:

https://www.videolan.org/vlc/

Jeśli mimo to nadal występują błędy, skontaktuj się z nami.

Wysłałem przelew bankowy, lecz nie otrzymałem żadnego maila, ani nic. Co się dzieje?

Banki w Polsce księgują przelewy z opóźnieniem standardowo 1 dnia roboczego. Tzn. pieniądze docierają do nas na konto na ogół dopiero 1 dzień roboczy po wpłacie i wtedy wysyłamy dane dostępu na maila. Może się więc zdarzyć, że wpłacisz pieniądze w piątek, a dostęp do materiałów otrzymasz dopiero w poniedziałek.

Aby przyspieszyć sprawy, możesz wybrać PayU jako sposób płatności i dalej zapłacić już ze swojego banku.

Przy zwykłych przelewach polecamy przesłać nam na maila sklep@etrapez.pl potwierdzenie dokonania przelewu. To powinno przyspieszyć realizację zamówienia.

Dostałem fakturę, a nie mam żadnych Kursów. Kiedy dojdą Kursy?

Mail z danymi dostępu do Kursów jest wysyłany równocześnie z mailem z fakturą, powinien więc już do Ciebie dotrzeć. Sprawdź proszę swoją skrzynkę antyspamową.

Jeśli nie udało Ci się go znaleźć, nie ma problemu, skontaktuj się z nami. Maila z linkami wyślemy ponownie

Nie zakładałem wcześniej osobno konta. Zakupiłem Kursy, nie mogę się jednak zalogować na stronie.

Zakup pojedynczych Kursów/Paczki Kursów NIE jest równoznaczny z założeniem konta na naszej stronie. Tu wpisywany mail był potrzebny tylko do wysłania wiadomości z linkami. Jeśli nie możesz się zalogować na naszej stronie, to prawdopodobnie nie ma takiego konta użytkownika.

Oczywiście można założyć nowe konto. Może być na ten sam adres mailowy co podawany przy składaniu zamówienia. Można skorzystać z tego formularza: Załóż konto na eTrapez Online

Po założeniu nowego konta prosimy o wiadomość do nas. Podepniemy do niego wcześniejsze zamówienie. Będziesz miał dostęp do wszystkich zakupionych materiałów: do linków do pobrania w ustawieniach konta oraz do oglądania lekcji online.

Jakiś czas temu dokonałem zakupu Kursów na Państwa stronie internetowej. Linki z materiałami do pobrania, które dostałem na mój adres e-mail nie działają. Jak mogę odzyskać swoje kursy?

Jeśli nie działają przesłane Ci wcześniej linki, skontaktuj się z nami. Podaj numer zamówienia lub adres email, na jaki było ono złożone. Prześlemy jeszcze raz wiadomość z zamówieniem i aktualnymi linkami do pobrania Kursów.

Jakiś czas temu dokonałem zakupu Kursów na Państwa stronie internetowej. Próbowałem zalogować się, by ponownie pobrać wykupione materiały, niestety konto zostało usunięte. Czy mogą mi Państwo aktywować stare konto?

Przy "okazji" RODO (maj/czerwiec 2018 r.) kasowaliśmy konta na Akademii użytkownikom, którzy nie kliknęli na link potwierdzający, że chcą zatrzymać konto i wyrażają zgodę na nowe zasady przetwarzania ich danych osobowych.

Prawdopodobnie musieliśmy wtedy usunąć także Twoje konto.

Nie będzie problemu z odzyskaniem dostępu do zamówionych Kursów. Można na nowo założyć konto, najlepiej na ten sam adres mailowy, korzystając z tego formularza:

https://akademia.etrapez.pl/darmowe-konto/

Po założeniu nowego konta podepniemy do niego wcześniejsze zamówienie. Będziesz miał dostęp do wszystkich zakupionych materiałów oraz do oglądania lekcji online.

Napisz do nas, gdy konto zostanie utworzone.

Jestem zainteresowany waszym "pakietem kursów eTrapez”. Czy płatność za pakiet jest jednorazowa czy miesięczna?

Zakup pojedynczego Kursu czy też Pakietu Kursów jest zakupem JEDNORAZOWYM.

Jeśli po jakimś czasie otrzymane linki do pobrania Kursu przestaną działać, zgłoś się do nas. Wyślemy jeszcze raz aktualne.

Zakup dostępu do Forum, na którym pomagamy rozwiązywać zadania, jest zakupem opłacanym w Abonamencie. Są opcje miesięczne, kwartalne lub półroczne. Więcej informacji znajdziesz tutaj:

https://etrapez.pl/produkt/abonament-forum/

Czy kursy e-trapeza są dostępne na zawsze czy na jakiś czas?

Otrzymane na maila linki do pobrania (dostępne także w ustawieniach konta dla użytkowników mających założone konto) są ważne przez rok, tzn. w ciągu roku od momentu zatwierdzenia zamówienia można pobrać na swój komputer wszystkie Kursy.

Po tym czasie linki wygasają. Można oczywiście zgłosić się do nas później i poprosić o ich ponowną aktywację. Bez żadnego problemu.

Z pobranych plików na komputerze czy innym nośniku można korzystać już dożywotnio. Ściągnięte materiały nie tracą ważności.

Użytkownicy posiadający aktywne konto na naszej stronie, po zakupie wybranych Kursów mogą je również oglądać online, również bez ograniczeń czasowych.

Dlaczego warto skorzystać z Kursów eTrapez?

  • Zrozumiały język

    Najważniejszą cechą naszych Kursów, co potwierdzają liczne opinie, jest zrozumiały język. Zależy nam na tym, aby każdy niezależnie od wcześniej posiadanej wiedzy, po przejściu naszego Kursu potrafił rozwiązać zadania z omawianego tematu.

  • Pakiety kursów

    Nasze Kursy można kupować pojedynczo, ale zdecydowanie korzystniejszą opcją są "Pakiety Kursów", dzięki nim masz pewność, że trafią do Ciebie wszystkie dostępne zagadnienia.

  • Dla studentów i uczniów

    Zaczynaliśmy od tworzenia Kursów dla studentów, ale odpowiadając na ciągle powtarzające się pytania o Kursy przygotowujące do Matury, zaczęliśmy tworzyć również Kursy dedykowane uczniom szkół średnich.

  • Dostęp do kursów 24/7

    Kupując Kursy eTrapez dostajesz do nich dożywotni dostęp. Możesz więc z nich korzystać w każdym miejscu na świecie, kiedy tylko zechcesz. Tuż po zakupie otrzymasz link, z którego możesz pobrać pliki wideo i zapisać je na swoim dysku.