Pomoc

Pliki nie ściągają się w całości. Pliki ściągają się bardzo, bardzo wolno. Po ściągnięciu plików i próbie ich rozpakowania pojawiają się jakieś dziwne komunikaty o błędzie, np. „Archiwum uszkodzone…”, „File corrupted…”, itp.

Ściąganie dużych plików (niektóre ponad 10 GB) przez Internet może być problemem. Na przykład, jeśli podczas ściągania utracisz chociaż na sekundę połączenie z Internetem – ściągany plik uzyska status “uszkodzonego”. Przy tego typu problemach można spróbować następujących rzeczy:

1. Upewnić się, że przed ściąganiem ma się wystarczającą ilość miejsca na twardym dysku, a konkretnie na partycji systemowej (podczas ściągania plik tymczasowo zapisuje się na niej, dopiero potem na innej wybranej partycji).

2. Aby wspomóc ściąganie, można skorzystać z jakiegoś programu do tego przeznaczonego, np:

JDownloader2

3. Jeśli błąd się powtarza, można też zawsze ściągnąć Kurs korzystając z innego złącza internetowego (np. u znajomego), zgrać na pendrive/CD/DVD, czy gdziekolwiek i i przekopiować na właściwy komputer – w ten sposób uzyskując dostęp. UWAGA: Ściąganie z innego komputera korzystającego z tego samego dostępu do Internetu niestety nic nie da.

4. Czy błąd dalej się powtarza? Jeśli wszystko zawiedzie, prosimy o dalszy kontakt.

Wysłałem przelew bankowy, lecz nie otrzymałem żadnego maila, ani nic. Co się dzieje?

Banki w Polsce księgują przelewy z opóźnieniem standardowo 1 dnia roboczego. Tzn. pieniądze docierają do nas na konto na ogół dopiero 1 dzień roboczy po wpłacie i wtedy wysyłamy dane dostępu. Może się więc zdarzyć, że wpłacisz pieniądze w piątek, a dostęp do materiałów otrzymasz dopiero w poniedziałek.

Aby przyspieszyć sprawy, możesz wybrać PayU jako sposób płatności i dalej zapłacić już ze swojego banku.


Dostałem fakturę, a nie mam żadnych Kursów. Kiedy dojdą Kursy?

Mail z danymi dostępu do Kursów jest wysyłany równocześnie z mailem z fakturą, powinien więc już do Ciebie dotrzeć. Sprawdź proszę swoją skrzynkę antyspamową.

Jeśli nie udało Ci się go znaleźć, nie ma problemu, skontaktuj się z nami.

Pliki Kursów są spakowane w archiwum .zip, a pliki video są w formacie .avi. Możesz potrzebować jakiś
dodatkowych programów do rozpakowania ich i odtworzenia video.

Jeśli nie udało Ci się ich znaleźć, nie ma problemu, skontaktuj się z nami.